آخرین اخبار
کد مطلب: 80167
بنگر: يادتان نرود در تهران 3 گل به فولاد زديم/ اميدوارم با فحاشي‌ها برخورد شود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1729

 

 

 

 

به گزارش سلام لردگان، محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد بازي مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بدون شک ما بازي بسيار سخت و شايد حساسي را مقابل رقيب ديرينه خود يعني فولاد خوزستان داريم، بالاخره هواي گرم و زمين نامطلوب قطعا براي ما دردسرساز خواهد شد اما بسيار اميدواريم که از اهواز دست پُر به تهران برگرديم چون بايد خودمان را براي اين شرايط از بازي‌ها آماده کنيم.

وي در مورد دو باخت قرمزپوشان مقابل فولاد خوزستان در فصل گذشته که منجر به از دست دادن جام حذفي و قهرماني ليگ برتر شد نيز گفت: درست است که ما دو بار در اهواز به فولاد باختيم اما يادتان نرود 3 گل هم در تهران به آنها زديم. فوتبال همين است و فصل گذشته شايد حق ما بود که آن طور بازنده نباشيم اما اين اتفاق افتاد و حالا سعي مي‌کنيم انشاء‌الله جبران فصل گذشته را کنيم.

بنگر در مورد داوري بازي نيز گفت: اميدوارم همين طور که داوران براي ما سفت و سخت مي‌گيرند براي بقيه تيم‌ها هم همين‌طور باشد. من همواره به داوران احترام گذاشته‌ام اما دوست دارم همين طور که با ما برخورد مي‌کنند با ديگران هم همين سختگيري را داشته باشند. وقتي به ما هم در همه جا فحش داده مي‌شود با صلابت برخورد کنند، اين فقط خواسته من است و خدايي ناکرده نمي‌خواهم کسي را با اين حرف‌هايم تخريب کنم.

انتهاي پيام/خ

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس